Subscribe:

16 Mayıs 2012 Çarşamba

OFSAYT OSMAN - BUDA MI GOL DEĞİL





- Ölecekmiş ölmesin dedim bi can kurtulsun dedim...
Bütün hayatımda ofsayt dediler, bişeye yaramaz sümsük dediler,
Varsın gene desinler dedim.
Hayatımda bi defacık bi kız sevdim onu da kaybedeyim dedim.
Hayatımda bi kerecik bişey kazanacak oldum onu da kaybedeyim dedim.
Tek bi can kurtulsun dedim
Çocuğu kurtaracak kadarını aldım üst tarafına el sürmedim, fena mı oldu?

Sizler hepiniz, hepiniz, hepiniz hakem olun abiler.
Ya bu maç be tıpkı bi maç, ama böyle hayat sahasında oynanıyo,oyuncuları bizleriz,
Topumuzda namusumuz, vicdanımız, insanlığımız.
Ben, ben osman, ofsayt osman,
Söyleyin be,
Allah rızası için söyleyin be…
Gene mi atamadım golü ha?

Bu da mı gol değil be?

Gol mü?

+ Gol

-Bu da mı gol değil be?

+ Gol yavrum gol.

-Bu da mı gol değil?

Adeletine insanlığına kurban olayım hakim bey,

Bu da mı gol değil?

+ Gol


                               SERSERİLER KRALI (1967)


ofsayt-osman ,serseriler-kralı
v

0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemizi Paylaşda Hit Alalım kanki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...