Subscribe:

29 Mayıs 2012 Salı

Vizontele









Kaymakamın bi kızı vardı ya, Leman …
Saçları taa buralarında.
Rüzgarda yürüdümü sanki pelerin sahibi bi balerin gibi oluyor.

O gün de maça gelmiş , ben devamlı terliyorum . Daha maç başlamadan ha…

Neyse maç başladı hemen bi korner oldu. Korneri bizim Rıfat atmıştı.
Bi yükseldim topa 2. dakikada köseye taktım.
Alkış kıyamet…

Bi döndüm bizim Leman ayağa kalkmış alkışlıyor.

*Kaç sene kalmıştı o kız burda ?

2 sene…
Giderken bana bir mektup bırakmıştı. İzmir’e gelirsen ara diye… 
Bende 5 sene sonra gittim.

*Eee bulabildin mi bari ?

Buldum hatta bi de çay içtik... Ben , o , bir de kocası…

O ara golü yemişiz haberimiz yok anlayacan.


Burası için en güzel lafı sadık hoca söylemişti kardeşim …

*Hangi sadık hoca ?

Lisede edebiyat öğretmeni yok muydu sadık hoca…

*Ne demişti ?

Hayal kırıklığının başkenti demişti…




                              VİZONTELE



0 yorum:

Yorum Gönder

Sitemizi Paylaşda Hit Alalım kanki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...